DAGARNA DU MINNS, final














Det var det sista från vår Bästa Bästisresa. När vi skulle checka in på väg hem så var det något konsigt med
Annas bokning, hon hade troligtvis blivit incheckad fel som någon annan o de pratade inte engelska i incheckn
disken, det var typ problemo o hon ställde sig på stolen o ropade bort mot den andra incheckn disken... tillslut
så fixade det sig... vi kom hem iaf!
Tyvärr så fick vi sitta inklämda på hemresan mitt i en fyra rad, bättre på ditresan då vi satt själva vid 2 rad
vid fönstret. Flygresan tog 3,5 timme. Det är lagom flygtid.

Om jag får välja att åka igen antingen till Alanya eller Bodrum så skulle jag nog välja Bodrum, men allt har
sin charm, jag tycker om Alanya oxå, men All include kommer det absolut bli igen...

Tack min Bästis för en kul vecka, den behövde vi för att ladda våra batterier. Det är tomt utan dig när vi
har varit vid varandras sida hela tiden... saknar dig ♥
1 Bästis:

skriven

Vill tillbaka :-(

Kan vi inte ha som tradition att vi alltid reser bort på vår bästisdag de 6 juni :-D

2 Jeanette:

skriven

Åh va underbart ni ser ut att ha haft det. Kram

Kommentera här: