LOVELY

Underbar dag idag! Ledig och sov till klockan 10. När Tomas kom tillbaka från gymet så tog vi fram cyklarna
och cyklade ner på stan. Strosade lite och kollade på kameror, men jag har inte bestämt mig för någon än,
måste känna mig för efter den rätta. Vi gick o fikade på Tösses o satt ute vid vattnet och njöt av gofika och
solen. Sen till skolan där vi skulle ha utvecklingssamtal med Wilmer och det gick bra och han är så duktig ♥

Bråttom hem hade Wilmer för att leka med kompisarna på gården. Själv satt jag mig i bikinin på balkongen
för att få lite färg. Väldigt skönt i balkongvrån. En stund efter maten cyklade jag till spåret där jag sprang o
pw i 4,75km. Det gick så bra att springa idag och jag känner att jag klarar längre sträckor, klapp på axeln!
Detta underbara väder och alla fåglar som kvittrar, älskar att vara i den miljön.

Nu väntar duschen och sen soft kväll. Tomas är på bandy och Wilmer står och skalar o river morötter :)










Kommentera här: