TJOLAHOPP

Ledig idag igen... men tog min lediga dag för min lördag jag jobbar i morgon. Filippa ska in och rotfylla
sin tand och då åker jag såklart med. Jag sitter i lugn o ro nu och har lite småfix kvar, vi åker hemifrån
om en timme. Denna gång ska vi till Skanstull och inte Eastman. Blir ett härligt väder, redan nu 12,1
grader ute och soligt och ingen blåst. Svårt att veta vad man ska ha på sig när det är så varmt och jag
vill ju inte åka in i shorts. Korta tights blir bra.

Ikväll är det marknadsafton här i stan, får se om jag orkar gå ner efter en dag i stan, vet inte hur mycket
jag kommer gå där, om jag smiter ifrån när hon gör rotfyllningen, det är ju satt två timmar till den. Då
kan jag ju passa på, för jag vet inte om hon vill hem direkt efter, det tar säkert på krafterna...

Nu är det bara 1 vecka kvar... då sitter jag i ett plan i luften, whiooo!

Ha en fin dag!

Kommentera här: