VÄDEROMSLAG




Jag satt o kollade på Dallas när tv:n slocknade men kom igång på en gång igen. Det började storma, åska o blixtra
ute på några sekunder, för att vara över på typ tio minuter och nu skiner solen. Konstig värme har det varit idag,
så det kändes att någonting var på gång och tornadon kom på besök.

Efter jobbet var jag o hälsade på min mormor som har flyttat till ett äldreboende. Hon har det så fint där, det är
andra dagen hon bor där idag så hon är trött, det är så mycket nytt och flytten har gått så fort. Men man får vara
trött när man är 98 år ♥

Nu sitter jag i soffan och är trött, det blir jobb i morrn oxå, då vi ska inventera många timmar :P
Tomas o Wilmer har gått till kusinerna i Solbacka, Filippa är med mormor, syrran o Julia i Ullared och Theodore
är med polarna. Så det är jag o Ellie.
Nu börjar hockeymatchen mellan Sverige-Ryssland men jag ska nog fortsätta kolla lite Dallas! Bye...

Kommentera här: