Hej hopp

Ledig idag :)
Gick upp tidigt ändå, skulle vara hos frissan kl 9 och jag tog en prommis dit. Skönt att ha fått i lite
fräsch bottenfärg och en toning på det och klippt bort det frissiga...
När jag var klar där så gick jag till mamma och tog en kopp te, hon är oxå ledig idag och skulle
till frissan lite senare än mig och nu är Theo där :)
 
Sen blev det lunch hemma med Tomas, prommis med Ellie och hämta Wilmer efter skolan.
Har plockat undan lite, men det är tamifan grejjer överallt... vart kommer de ifrån?
Snart har jag tvättsugan och den är mellan 16-21 o massor av tvätt :P
Sen ska det lagas mat och så ska jag o barnen försöka hinna åka över med ett paket till pappa
som skulle lämnats i söndags på fars dag.
 
Hann sitta en liten stund vid datorn iaf... nu jobba på med hemmet.
 
Köpte nytt shampo o balsam hos frissan, luktar så gott
 

Kommentera här: