I gång

... igen... på gymet ! Har tänkt på träning hela veckan och imorse slog jag till och åkte med
Tomas till gymet, där vi körde två rundor i cirkelgymet, helt suveränt ! Beach 2013, here I
come :)
Bara att komma iväg första gången på länge är ju så peppande, så nu längtar jag nästan
till nästa gång, det här behövdes... Blir ett besök på lördag efter jobbet och däremellan lär
jag ha en grym träningsvärk... så det frå bli pw eller stavar tills dess.
 
Nu väntar jag att Tomas ska komma hem med sushilunch, så bortskämd är jag :)
 
Sen klockan halv två är det dags för Wilmers utvecklingssamtal och vi var klockan nio i
morse på Filippas utvecklingssamtal. Det gick finfint, bara lovord och ingen frånvaro,
förutom en historialektion tidigare, min duktiga tjej. Vet att det kommer bli lovord för min
Wilmer oxå, stolt mamma!!!
 
 
 

Kommentera här: