Ooops, I did it again

I morse när jag skulle skjutsa Wilmer till skolan, så körde jag in i bilen framför mej när jag skulle svänga
från Roslagsgatan ut på Vätövägen, samma sak har hänt en gång förut. Kom många bilar från vänster
och den första blinkar och bilen framför åker men bromsar igen så jag åker in i den... vi körde undan o
min nummerplåt blev bucklig och det syntes ingenting på hans bil. Vi bytte nummer och skulle höras om
det blev något, har inte hört något från han än iaf. Tur att det inte blev något, mest onödigt bara :P
 
Inte nog med det, när jag parkerade på stan efter skolan, glömde jag ställa P skivan, och vad satt på
vindrutan? jo en gul p-bot, 400kr fattigare, precis vad jag behöver just nu, men mitt fel, bara att betala
och vara glad :)
 
 
Lika bra att ta allt på samma dag :)

Kommentera här: