Uttråkad

Söndag och här sitter jag och är uttråkad. Inatt blev det Filippas tur att få besök av magsjukan,
hon har kräkts hela natten och sista för en timme sen, nu känner hon att det har stannat av.
Hon har lovat mig att aldrig mer äta kinamat i sitt liv, tror vi på den? NOT....
 
Shyssta morsan som fotar sina sjuklingar.... hehe....

Var iväg en sväng till Blomsterlandet och köpte tre nya till köksfönstret. Tomas har åkt till jobbet
och jag får väl ge mig ut på prommis, frågan är åt vilket håll, har ju gått den här stan tillräckligt.
Aja, får klä på mig och se vilket håll det bär åt. Ska jag gå i tempo eller ha Ellie med, men då får
man ju stanna hela tiden, hon ska ju utforska allt :)
Får inte glömma hämta tvätten sen, men jag har ju hela dan på mig.
 
 
 
1 Bästis:

skriven

Krya på dig Filippa, kram gudmor!

Kommentera här: