Där vägen delar sig

Ledsen att jag inte har skrivit och uppdaterat bloggen på senaste. Har flyttat och sitter i min lya.
Ni har nog anat sista tiden att det varit nåt på gång, allt har inte stått rätt till. Vi har separerat och
jag flyttade från lägenheten förra veckan... 
 
Livet är en resa vi gör med upp och nedgångar längs hela vägen. Ibland kommer man till ett vägskäl
i ens liv, om man då väljer rätt eller inte vet man först när man har gått en bit. Man måste följa sitt hjärta
och göra det man tror på.
 
Nu har jag tagit detta beslut, jag tänker inte förklara mej mer och eller försvara mitt val, hoppas ni kan
respektera detta.
 
 
1 tomas:

skriven

♡♡♡ Kommer alltid att älska dig ♡♡♡

2 Janina:

skriven

Lycka till m allt! Hoppas du, Tomas & barnen mår bra efter omständigheterna! Kram

3 Bästis:

skriven

Du är stark som har tagit detta beslut/kram

Kommentera här: