Jag kom in...

Kommer ni ihåg när jag skrev inlägg om att börja plugga eller inte... och var på intervju där...?
Jag kom in :)
Det känns så bra, men nu är det allt runtomkring som ska fixas :P
Har ringt facket och där kan man få bidrag till studiemedel, alltid något... sen ringde jag csn
och där ska jag fylla i med e-legitimation en ansökan om studiemedel men det strular på en
punkt så nu får jag inte det klart för jag måste få ett svar och hoppas de är snabba med det.
Jag fyllde i en tjänstledighetblankett på jobbet men så är chefen på semester, men jag ringde
han och han skulle komma förbi jobbet i morrn, då får vi prata mer. Om jag inte får tjänstledigt
säger jag upp mej, för jag får garanterat jobb efter utbildningen och om jag ångrar mej så får jag
söka annat, det löser sig.
 
Önska mej lycka till :)
 
 
 
1 Jeanette:

skriven

Va roligt. Hoppas allt praktiskt löser sig.

Svar: Tack :)
theresen

Kommentera här: