Hm

Jag kan inte gå in på H&M utan att komma ut med en påse :P
 
 
För övrigt så mår jag bra idag, har haft mycket att göra, så nu är jag trött, började i tid med tvättstugan
i morse, 7 drogs de första maskinerna igång. Sen vovveprommis, skjutsa Filippa till praktiken, handla
påskiga grejjer, bära upp tvätten, städa efter mig i tvättstugan, bädda rent, hämta Wilmer på skolan,
ner på stan o klippa lilleman, sen får lilleman vara vara hos morfar när jag själv var hos frissan.
Hem o lagade mat och har ätit, ska över en snabbis till syrran innan jag hämtar Filippa på hennes praktik.
Fylla varje minut :) o till råga på allt så skulle gubben varit hemma vid halv tre, men när han kom till jobb
imorse hade han tagit fel på fm och em så han fick jobba både ock.... han har fått sitt straff och ska påsk-
städa hela lägenheten i morrn :)
 
Hoppas ni haft en lugn och behaglig dag, tjingeling !
 
 

Kommentera här: