Tvättstugedilemma

Imorgon har jag bokat tvättstugan från kl 7 på morgonen. När jag har den så tidigt så brukar jag
gå ner med tvätten och ladda maskinerna kvällen innan. Nu var tvättstugan ledig, fast bokad....
Den som har bokat har antingen glömt eller slutar sent och bara har den någon timme, jag tyckte
att det vore perfekt o börja tvätta, så hinner lite torka över natten och så blir det mest sängkläder
att tvätta i morrn, Jag har sms:at de som bokat tvättstugan och undrade om det var OK att ta
kvällens resterande tid, men jag har inte fått något svar. Så jag var ner med min tvätt och körde
igång maskinerna... vågat... men tvättiden var från kl 16 och synd att den inte ska användas,
men det är ju lätt att glömma, så jag hoppas att de har glömt sin tvättid.
 
Nu väntar jag hem Theo som hämtar Filippa från hennes praktik och då ska vi äta kinamat :)
Mamma hämtade Wilmer från fritids idag så han har redan ätit där.
 
 
Trevlig kväll, själv har jag tvättstugan :)
 
 
 
 

Kommentera här: