Täby centrum

Idag åkte vi till Täby centrum o handlade studentkostym till Theodore. Först åkte vi hem till Bästis
där vi lämnade av Wilmer så han fick leka med killarna. Bästis följde med och var smakråd och det
blev en bra slimfit kostym med skjorta till från H&M. Han var så fin i den och tänk sedan den fina
mössan till, det blir fint!
 
Theodore o Filippa gick lite själva i butiker och jag o Bästis gick i några. Sen åt vi sen lunch på
Burger king, trevligt att sitta i snacka o käka lite tillsammans. Jag köpte bikinitop och bikinibrallor
på Stadium, så nu är jag klar till min resa som blir av om 19 dagar, dags att hämta upp resväskan
i veckan och börja småpacka lite.
 
Nu är det hockeyfinalen mellan Sverige och Schweiz, just nu i skrivande stund 2-1 till oss :)
men som i sport, vad som helst kan hända, det är bara 2:a periden än. Återkommer med resultat,
men vi hoppas på guld.
 
Det går fortfarande inte att ladda in bilder från min iPhone, så det får bli en bild på två bröder :) 
 
 
 

Kommentera här: