Stockholm

 
Det var en trevlig fredagskväll med god mat på restaurang och trevligt sällskap! Vi åt i Mälarhöjden och sedan blev det åter till Söder där vi bodde på hotell Clarion. Vi var en sväng upp i Skrapan också. Jag hade ont med tog det i min takt och skönt att sova på hotell med hotellfrulle, bäst!
När vi checkade ut så ville inte vi åka hem direkt utan tog bilen och vi mellanlandade på lite olika ställen, skönt med chaufför. Vi åkte ut en sväng på Skeppsholmen, sedan till Djurgården där vi gick in på ABBA-muséet, häftigt muséeum!
Sedan ville jag se körsbärsblommorna i Kungsträdgården och så avslutade vi med god lunch/middag på Pizza Hut, mitt favvo ställe när det gäller pizza.
Väl hemma var vi trötta och sen blev det tv:n hela kvällen. Jag behövde verkligen miljöombyte!
Sovit gott och mår bra idag, stramar mindre men känns ännu. Tänk, för en vecka sedan hade jag ont, vet inte om det känns länge sedan eller nyligen, har varit en konstig vecka. Det tar tid innan jag kommer igång på morgonen, så jag får se i morgon bitti om jag kommer iväg till praktiken eller om jag blir hemma i morgon som en extra dag.... man tror man är piggare än vad man är, vill vara duktig och komma igång!
 
 

Kommentera här: