Firad

Igår blev jag firad för att jag tagit examen. Tack för allt fint jag fick ♥
 
 
Hoppas ni har en fin Nationaldag idag ♥
1 Stella:

skriven

Hejsan! Grattis till Examen! :D

Jag funderar på att plugga till medicinsk sekreterare. Har det varit roligt? Är antagningstesterna svåra, jag har så otroligt dåligt självförtroende och när man googlar runt låter det på alla att dom där testerna har varit det värsta dom varit med om. Berätta gärna lite mer om du har tid och lust! :)

Svar: Hej och tack :) Helt klart ska du söka, det är ett roligt jobb då vi har haft mycket praktik och vi alla i klassen har fått jobb. Vi är eftertraktade. Antagningstesterna tycker inte jag var jobbig o då har jag dåligt självförtroende, men jag har växt under denna utbildning... var dig själv och tro på dig själv, det kommer att gå fint! De här 4 terminerna har gått jättefort och vi har varit en superbra klass, jag är så nöjd att jag gjorde detta val och jag är ändå 43 nu! Vad mycket vi har lärt oss, jag som inte har någon sjukvård i grunden, har jobbat i butik i alla år... Ämnen vi haft: Anatomi o sjukdomslära, Medicinsk terminologi, Medicinsk dokumentation, Arbetspsykologi, LIA (praktik), Engelska yrkesspråk, Diagnoskodning, Examensarbete, Kommunikation o information, Vårdekonomi o statistik.Jag rekommenderar! Lycka till, fråga om det är nåt mer du undrar. Jag gick Frans Shartaus handelsinstitut.
theresen

Kommentera här: