Dagen

Lördagen började med att jag gick upp och åt frulle och duschade. Sedan åkte jag och Wilmer och hämtade syrran och Filippa för att sedan åka till Görla-loppisen, där hittade jag en byrå som jag var på jakt efter till gästhuset och den blev perfekt, Micke kom och hämtade den och så åkte vi till Norrbil som hade stort jippo och invigning av deras nya bilhall, där bjöds det på lunch i form av hamburgare och korv och sedan fick man pop-corn, kakor, festis dricka och det var aktiviteter för barn med ballongfigurer, ansiktsmålning, fiskdamm m.m och klockan 15 kom Danny och uppträdde, men då hade vi åkt.
Efter Norrbil åkte vi till Blomsterlandet där de hade stor "fjäderfä" utställning, var kul att gå där och kolla på de olika sorterna av höns, tuppar, kalkoner och ankor :)
Sen var det vidare till Clas Ohlson och handla en liten radio till gästhuset. Väl hemma så planterade jag en blomma som såklart ska stå utanför gästhuset :) .... med byrån på plats i gäststugan blev det en fin övernattningsstuga till våra gäster, välkomna :)
 
Syrran på Norrbil framför vad som passar henne bäst om sommaren :)
 
Fjäderfän på Blomsterlandet :)
 
Ha en trevlig kväll alla vänner :)

Kommentera här: