Lördagen

Sitter nu i soffan o kollar på Mellofinalen, själv, för en har somnat i fåtöljen då det inte går hem och en gick o lade sig när han redan hört sin favvolåt som var groupie, ni får gissa vem som somnat i fåtöljen o vem som hade groupie som favorit :) jag tycker Måns och Linus är bäst :)
Dagen började jag med att kasta en Ljung o plantera en tusensköna, sen att syrran o jag åkte på loppis vid Östanå färjeläge, så mycket fint... jag köpte 3 lika små vaser för en tjuga o syrran fyndade lite småsaker :) sen tog vi en snabblunch vid vattnet o åkte tillbaka, väl hemma så har jag flyttat kartonger från ett förråd till ett annat, känns i ryggen nu :P 
Wilmer har varit hos storebror o spelat fotboll o hängt idag :) 
Vilket härligt väder det har varit idag, har varit på prommisar med Ellie och så har jag köpt penséer som jag ska plantera i morgon, min älskling har överraskat mig med ett planteringsbord som jag ska inviga i morrn, bilder kommer, jag lovar :)
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)
 
 
 

Kommentera här: