Stockholm 7 april

Idag på jobbet fick jag ett samtal, det var Filippa som sa "terrordåd, jag är mitt i ett terrordåd", jag fattade ingenting, visste inte ens att hon var i Stockholm, hon o tjejerna skulle åka in till mysiga Stockholm, sätta sig på uteservering o ha det mysigt men när de gick förbi Bik Bok så skulle det kollas kläder... o tur var väl det, i samma stund utanför kom den, lastbilen som körde in i folkmassan, det handlade om minuter... De blev kvar inne där i 2 timmar eller mer, såg allt, döda människor, ett ben som låg på gatan, en kille som fick HLR

Ingen ska behöva se sånt... Nu är de hemma o jag hämtade alla 3 tjejerna och nu sover de i vår säng, vi låter dem sova där o M och jag sover i closeten, plus att w har kalas med 6 kompisar dom sover här, så 10 barn har vi i huset 😀 Underbart !
Är så tacksam för mina barn o det var nära ögat idag för en av dem, så glad att hon är här nu ❤️

Kommentera här: