Lycka

Nu är hon här, en liten tös 💖 
Så bedårande fin 🩷
Nu är jag farmor och Theodore o Lisa har blivit pappa o mamma, vovven Greta har fått en människosyster 💝
På finaste morsdag kom hon, kl. 23.41, några minuter tillgodo på denna dag.
Jag var nervös när jag gick o lade mig, sms:ade med blivande mormor och faster, vi var oroliga då vi inte hade hört något på ett tag men förstår ju att de jobbar på. 
Ljud på mobilen och missar när Theodore skickar sms kl. 23.47, sedan 3 sms från andra o vaknar med ett ryck kl. 00.00 när det kommer sms o ser då meddelanden, vilken lycka 🩷
Gick ner o tände det rosa ljuset och kokade en kopp te, satt o sms:ade o försökte ta in denna ljuva nyhet. Man vaknade ju till kan jag säga. Jag sov gott hela natten och vaknade med ett stort leende imorse 😀
Välkommen fina lilla tjejen, längtar efter att få träffa dig men först ska du få njuta med din pappa o mamma.
Vikt ~ 4 305 gram
Längd ~ 53,5 cm
Huvud ~ 38 cm
2023-05-28

(null)

(null)
Sötaste som finns 💖 lilla godingen 🎀

Kommentera här: